adsense

Kabızlığa Ne İyi Gelir

Özellikle kabızlık şikayeti olan kişilerin aynı zamanda kilo sorunları yaşadıklarını da görürüz. Bu kişiler diyet de yapsalar, zayıflama kürleri de kullansalar bir işe yaramaz çünkü vücudun önce içten halledilmesi gereken sorunları vadır bunları halletmeden ne içerseniz için ne yerseniz yiyin olmuyor.

Hepsini anlatacağım,

Merhaba arkadaşlar kilo vermenin önündeki en büyük engellerden birisi de hiç şüphesiz kabızlık. Bağırsak florasının bozulması, dengesiz ve düzensiz yeme alışkanlıkları , yanlış edinilmiş tuvalet alışkanlığı gibi birçok şey kabızlığa sebep oluyor.

Kabızlık tüm metabolizmayı etkileyerek bağırsaklar düzgün çalışmayınca yeni gelen besinlerin sindirimi de gecikiyor ve metabolizma yavaşlıyor. Kişi kabızlıkla uğraşırken bir yandan da kilo almaya başlıyor. Sonra işte o " su içsem yarıyor " döngüsüne giriyoruz.

Bağırsaklar çalışmayınca vücut fazla suyu bırakmıyor ve ödem dediğimiz o ellerimizi ayaklarımızı davul gibi şişiren bizi canımızdan bezdiren ağırlık ve doluluk hissine giriyoruz.

O hissi biliyorum yıllar önce bende ç ok yaşardım, çok azıcık yemek yememe rağmen sanki dünyaları yemiş gibi şişerdim. Sodalar, karbonatlar derken bir türlü tam rahatlama olmazdı. Tabi o dönemler kiloluydum da :( Bu kadar az yememe ve herşeye dikkat etmeme rağmen bir türlü olmuyordu.

En sonunda şimdi sizlere detaylarını vereceğim kabızlık düşmanı keten tohumu kürüyle tanıştım ve onu kullanmaya başladım. 1 hafta demeden etkisini gösterdi, büyük tuvaletimi çok rahat yapmaya başladım. Eskisi gibi zorlanmadan, kolayca ve herşeyden önemlisi tüm bağırsağımın boşaldığını hafiflediğimi hissederek..

Hala ara ara kullanırım.
Şimdi gelelim Keten tohumu kürünün yapılışına;

Malzemeler:

  • 3 Yemek kaşığı Keten tohumu
  • 1 litre kaynar su
Hazırlanışı;

  • 1 litre kaynar su ve 3 yemek kaşığı keten tohumu akşamdan bir kabın içerisine ıslanır.
  • Sabaha kadar jelleşmesi beklenir.
  • Ve sabah, öğle akşam birir su bardağı içilir.
  • İsteyen arzu edenler suyu içerken tohumları da yiyebilir.
  • Not:Keten tohumuna alerjisi olanlar, emziren anneler ve hamileler doktormarına danışmadan kullanmasınlar. 

Kabızlığa iyi gelen keten tohumu kürünün detaylı videosunu da mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum. Her zaman görsel anlatım daha detaylı ve açıklayıcıdır :)

Buraya bırakıyorum.

Bu arada daha fazla sağlık güzellik ve zayıflama kürü için youtube kanalıma abone olmayı unutmayın.



Share on Google Plus

About Seher Akgül

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE