adsense

Pirinç Maskesiyle Cam Gibi Pürüzsüz Bir Cildiniz Olsun İster misiniz?

Merhaba tatlı cadılarım günler hızla geçiyor bu maskeyi 2 yıl önce ilkez denediğimde dönüp dönüp aynaya baktığımı hatırlıyorum, sonuçlarına inanamamıştım. Cam gibi ışıl ışıl yapmıştı yüzümü hemde ilk denemede , güzellik mutfağımda yanıbaşımdaymış da benim haberim yokmuş. Hazırladığım kremi ise tam 1 ay düzenli kullandım, herkes soruyordu cildine ne yapıyorsun diye .Artık sır değil paylaşıyorum :) Hepimizin evinde pirinç var e ne duruyorsunuz kalkın yapın, evet evet bu kadar basit gerçekten. Ama durun bir iki detay var ,önemli detaylar onları da okuyon öyle gidin :)



Cilt bakımlarına binlerce lira vermeyin, çok kolay evde kendiniz yapın.

Pirincin içerisinde bulunan öz nişaşta gerçekten bir hayat kaynağı, hücre yenileyici mükemmel bir madde. biz bunun içerisine bir iki esansiyel yağ ilavesiyle olayı bambaşka bir yere taşıyacağız.



Pirinç Kreminin Malzemeleri;



  • 2 çorba kaşığı pirinç
  • 2 su bardağı su
  • 2 tatlı kaşığı aloe vera jeli
  • 2 tatlı kaşığı hindistan cevizi yağı
  • 1 tatlı kaşığı kayısı çekirdeği yağı
  • 1 tatlı kaşığı menekşe yağı
  • Bu yağlar elinizde yoksa 2 tatlı kaşığı zeytinyağı yeterli olacaktır.
Pirinç Kreminin Hazırlanması;
  • Öncelikle 2 yemek kaşığı pirinç 2 su bardağı su ile kısık ateşte iyice yumuşayıncaya hatta eriyenceye kadar pişirilir.
  • sonra bir süzgeç yardımıyla süzülür 
  • Bize lazım olan alta geçen su
  • Daha sonra tüm yağlar belirtilen muktarlarda bu suyun içerisine ilave edilir.
  • Çok güzel şekilde karıştırılır.
  • Bu karışım serin ortamda 1 ay bozulmadan bekliyor.
  • Gece ve gündüz rahatlıkla kullanılabilir.
  • Ben bu kremi genellikle geceleri kullanıyorum çünkü geceleri cildin yapılanması daha hızlı oluyor.

Süzgecin üstünde kalan yoğun pirinç ise amında maske yapılabilir ,20 dk bekletilip yıkanmalıdır.

  • Tüm cilt maskeleri, kremler, losyonlar vs. kullanılmadan önce mutlaka kulağımıza yakın bir bölgede alerji teste yapmalıyız. Cildimizin neye nasıl tepki vereceğini bilemeyebiliriz.
Daha açıklayıcı olması ve kafanızda soru işareti kalmaması için bu tarifin videolu anlatımını da buraya bırakıyorum. Mutlaka izleyin.
Share on Google Plus

About Seher Akgül

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE