adsense

1 Haftada 5 Kilo Verdiren Sodalı Yeşil Çay

Bu gün sizlere şimdiye kadar keşfettiğim en güzel zayıflama yöntemlerinden biri olan sodalı yeşilçaydan bahsedeceğim. Kullanımı çok pratik ve gerçekten zayıflatan kürlerden birisi.

Yiyip yiyip kilo almayanlardan olmayı çok isterdim, ne yazık ki değilim ve belkide toplumun birçoğu da böyle değil. Ne imrenilesi şey doğrusu, istediğini ye iç kilo alma hep zayıf kal.. Ne kalori hesabı yap, ne uzun süre aç kal ve tüm bu rahatlığa rağmen incecik ol fit görün ohh ne ala memleket :)

Neyse ben böyle olmadım hiç ve bu yazıyı okuyorsanız yüksek ihtimalle sizlerde benim gibi neredeyse her yediğini çabucak bölgesel topraklarınıza ekliyorsunuz demektir.

 Biliyorum son zamanlarda kilo aldınız ve alternatif zayıflama yöntemlerini araştarıyorsunuz, evet kesinlikle doğru yazıyı okuyorsunuz ve sevdiklerinize konum gönderin doğru yerdesiniz. :)

Ufak tefek fazlalıklarım hep oluyor ama bundan 4 yıl önce epeyce kilo almıştım ve sodalı yeşil çay kürüyle de o dönemde tanıştım. Başta biraz saçma bir karışımmış gibi geldi sodalı yeşilçay ama kullandıkça ne kadar doğru bir karışım olup ne derece faydalı olduğunu anladım.

Kilo vermek aslında çok kolay önemli olan doğru yöntemi bulup aksatmadan uygulamak. Bu kürü şu açıdanda çok seviyorum istediğiniz yere götürebilirsiniz, okul, iş yeri, spor salonu her yerde yanınızda ve gün boyu yağ yakımına destek oluyor.

Her geçen gün ölçülerinizin incelmeye başladığını gördüğünüzde daha da mutlu oluyorsunuz.
Her neyse sözü çok uzatmadan bu muhteşem zayıflama yönteminden ve hayatımın bir döneminde bana acayip yardımcı olmuş bu harika zayıflama kürünün tarifinden sizlere bahsedeyim.

1 Haftada 5 Kilo Verdiren Sodalı Yeşil Çay Tarifi

MALZEMELER:

  • 2 çorba kaşığı toz yeşilçay
  • 4 su bardağı kaynar su
  • 1 limon
  • 1 çay kaşığı zencefil
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1 şişe maden suyu
HAZIRLANIŞI:

  • Öncelikle 2 yemek kaşığı toz yeşilçayı 4 su bardağı kaynar su ile 10 dk kadar demliyoruz.
  • Daha sonra 1 limonun suyu ve 1 şişe maden suyunun ilave ediyoruz
  • 1 çay kaşığı tarçın ve 1 çay kaşığı da zencefil ilavesi ile birlikte işte kürümüz kullanıma hazır.
KULLANIMI:

  • Hazırlanan karışım toplamda 1 litre oluyor, bu karışımı gün boyu aç veya tok karnına olması farketmeksizin akşama kadar kullanabilirsiniz.

Ayrıntılı anlatım için videolu tarifi de buraya bırakıyorum :)





Share on Google Plus

About Seher Akgül

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE