adsense

Dümdüz Bir Göbek İçin Hızlı Yağ Yaktıran Yoğurt Kürü

Hiç şüphesiz herkesin hayali dümdüz bir göbeğe sahip olmak. İnanın bana zor değil yeter ki inanın ve size bugün anlatacağım bu kürü düzenli kullanın göreceksiniz sizdeki değişim  düşman çatlatacak. Size "kilo veremezsin" diyenlerin suratına çarpın muhteşem değişiminizi..Başarı gayrettir hanımlar ve ben biliyorum ki sizler çok gayretlisiniz. Şimdi "nereden biliyorsun" diyecek belki içinizden bazıları..Hemen söyliyeyim, beni takip eden kişilerin birçoğu annelik duygusunu tatmış, dolayısıyla acayip zor ve hassas olan doğum, emzirme, lohusalık ve birçok zor dönemi ardında bırakmış güçlü kadınlar. Allah aşkına sizler 3-5 kilodan mı korkuyorsunuz. Derhal kendinize gelin kızlar...!

Uzunnn bir girişten sonra size mutteşem etkili aynı zamanda kısa sürede gözle görülür sonuçlar doğuracak olan yağ yakıcı bu yoğurt kürünü hemen anlatıyorum. Evet gerçekten her gece düzenli bu kürü yaparsanız yazın en fit olanı siz olursunuz. Ohh çatlasın eltiler görümceler :)



Ciddiyim siz eğer gayret ederseniz hepsinin suratında o kıskanç bakışları göreceksiniz, yağ yaktıran yoğurt kürü sayesinde değişiminiz göz kamaştıracak.



Göbek eriten yoğurt kürünün hazırlanışı o kadar basit ki yatmadan 2 saat önce hazırlayıp yemek  sadece 2-3 dakikanızı alacak.



Şimdi hemen yağ yaktıran yoğur kürünün tarifi ve malzemelerine geçmek istiyorum.



Yağ Yaktıran Yoğurt Kürü;



  • 3 Yemek kaşığı yoğurt
  • 1 çay kaşığı kırmızı acı toz biber
  • 1 çay kaşığı zerdeçal
  • Yarım çay kaşığı karabiber
  • Yarım limonun suyu
Yağ yaktıran Yoğurt Kürünün Hazırlanışı;



  • Tüm malzeme bir kap ta karıştırılır
  • Yatmadan 2 satta önce yenir
  • Bu karışımı yedikten sonra su içilebilir
  • 1 ay boyunca her gece düzenli uygulanmalıdır
  • Mide rahatsızlığı olanlar,gastrit ve ülser hastalarına önerilmez.


Bu tarifin videolu anlatımı için tıklayın.

Her zaman görsel anlatım daha iyidir :)







Bu ve bunun gibi birçok tarif için youtube kanalıma abone olmayı unutmayın.



Hepinizi çok ama çok seviyorum.
Share on Google Plus

About Seher Akgül

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE