adsense

1 Haftada 5 Kilo Vermek

Merhaba kızlar bu gün acayip etkili bir detoks tarifiyle geldim ."Artık şu kilolardan bıktım , yokmu şöyle gözle görülür sonuçlar verdirecek bir kür " diyenler efendim alayım sizi buraya.

Şimdi sizlere anlatacağım kabak detoksuyla 1 haftada 5 kilo verebilirsiniz. "Olur mu ya , 5 kilo çok fazla çok zararlı"  falan diyenleri ödemleriyle baş başa bırakıyorum. Ve şunu da hatırlatmak istiyorum yapılan araştırmalara göre kilosu 80'in üstünde olan kişilerde  ortalama 5 kilo ve üzeri ödem var.. Ne kötü değil mi, işte kabak detoksu bu ödemi adeta tereyağından kıl çeker gibi kolayca söküp atıyor.

Şimdiye kadar bu detoksu deneyen herkesten sayısız teşekkür mesajları aldım. Deneyip fayda görmeyen olmamıştır eminim.

Bu tür detoksları çok seviyorum hem çok etkili oluyorlar hemde pratik hazırlanıp kullanılabiliyor.

Eğer çalışıyorsanız bunu akşamdan hazırlayıp iş yerinize de kolaylıkla götürebilirsiniz.

Tamam yine çok konuştum :)

Sıkı durun hemen anlatıyorum.

Bir haftada 5 kilo verdiren kabak detoksunun Malzemeleri (1 günlük);

  • 1 adet ortaboy sakız kabak 
  • 1 baş kuru soğan
  • 2 diş sarımsak
  • biraz dereotu
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağı
Yapılışı;

  • Öncelikle soğan soyularak tavanın en altına doğranır. 
  • Sarımsak ister pişirilirken isterseniz, üzerine çiğ olarak yoğurtla beraber ilave edilir. 
  • üzerine kabaklar küçük küçük doğranır bu aşamada isterseniz rendeleyebilirsiniz de kabağı ama ben doğramaktan yanayım daha güzel oluyor.
  • sonra 1 yemek kaşığı zeytinyağı ilave edilip kısık ateşte yavaş yavaş pişirin. 
  • ben üzerine yoğurt ilave edip yemeyi çok seviyorum sizlerde isterseniz yoğurtlu yiyebilirsiniz.
  • Ayrıca isteyenler olursa pişme sırasında içerisine domates sos yada salça kullanabilir.

Bu tarifin görsel ve işitsel anlamda daha da detaylı anlatıldığı youtube videomu da buraya bırakıyorum, mutlaka izleyin. Bu arada eğer kanalıma abone değilseniz mutlaka ücretsiz olarak abone olun derim. Bu ve benzeri birçok videom var , hepsi de zayıflama anlamında denenmiş ve fayda görülmüş kürler. :)





Share on Google Plus

About Seher Akgül

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE