adsense

Herbalife Thermo Complete

Ben bir ürün daha buldum arkadaşlar Herbalife Thermo Comlete adlı ürün tam bir mucize, mucize dediysem öyle bir anda zayıflatan metabolizmayı alt üst eden şeylerden biri olarak anlamayın sakın. Ben başta öyle anlayıp baya bi araştırdım..
                                                                                                      Herbalife Thermo Comlete

                                                                                                        Ürünü iyice inceledim,
tamamen bitkisel içeriğe sahip oldukça başarılı bir ürün.

İçeriğe baktığımda eser miktarda kimyasal ihtivası görülebilir.

Arkadaşlar şöyle bir şey var zaten %100 bitkisel kelimesi son derece yanlış ve bir aldatmacadır  en naturel ürünler dahi çok azda olsa kimyasal ihtiva etmektedir.

Ayrıca her kimyasal sağlığa zararlı diye bir şey yoktur, önemli olan ürüne ne dozda koyulduğudur.

Makalelerin çoğu hatta bilgilendirici olanların tamamı ya ingilizce yada almanca olduğu için bir anlamda kısıtlı bir inceleme olmuş gibi geldi ve bu dilleri bilen bir arkadaşımdan yardım aldım üründe bağlayıcı olarak kullanılar ve çok zararlı olduğu söylenen madde (sibutramin,efedrin) kesinlikle kullanılmamıştır.

Ayrıca ürün kesinlikle bir ilaç değil ,bitkisel gıda takviyesidir yazıların üst üste biçok makalede rastgeldiğimiz için arkadaşımında benimde içimiz rahatladı bakalım kullanıyorum etkilerini sizinle yağ ölçümlerim olduğunda paylaşacağım



   Şimdilik benden bu kadar benim için endişelenen arkadaşlarım varmış:((Üzülmeyin ben konuya hakimim :)Görüşmek üzere sizi çokk seviyorum.
Share on Google Plus

About Unknown

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE