adsense

Herbalife ile Zayıflama Günlüğüm

Selamlar arkadaşlarr
Her şeyi olduğu gibi, hayatıma giren bu Herbalife ürünlerini de sizlerle paylaşacağım
Benim zayıflama derdim dünlük bu günlük değil.

Çok çabuk alan çok çabuk veren biriyim ama birazcık tembelim ve alışkanlıklarımdan vazgeçemiyorum sanırım ..

Çok mu şişkoyum ? Hayır ama sevmiyorum. Balık et bile olsa fazla geliyor bana ama sanırım bu aralar birazcık o limitin de üstündeyim napim napim derken bu gıda takviyesi ürünü duydum.

İlk başta korktum birçok insan gibi kapsüller, tozlar malum ülkemizde artık rant peşinde koşanların ne canlar aldığını duydukça insan ürperiyor . Fakat araştırmaya karar verdim ve birçok siteden araştırdım Türkçe yayınlanmış çok makale yok ne yazık ki İngilizce yayınlanmış çok güzel makaleler var bunlara da bakma fırsatım oldu ve şunu söyleyebilirim ki mükemmmel!!

Yurtdışında birçok ülkede milyonlarca insan bu ürünü kullanıyor ,çocuğu doğduğu andan itibaren başlayanlar ve "çocuğum 10 yaşında ve okula gidiyor artık beslenmesine herbalife koyuyorum" diyen kişiyi görünce şaşırdım ve okudukça güvenim arttı ve sonunda bende karar verdim ve bitkisel lif kapsülünü ve çayını aldım 1 haftadır kullanıyorum,çok memnunum .

Spora başladım 1 ay gittim, çok güzel devam ediyor sporu seviyorum,mutlu ediyor insanı, hayata daha güzel gözlerle ve mükemmel bir özgüvenle baktırıyor fakat gelgelelim ben son zamanda birazcık takıyorum bu kiloları:((neyse Herbalife duydum!!

       Nasıl hissediyorum ,öncelikle hep tokum neden?çünkü içeriği vücut için gerekli protein ve vitaminleri sunduğu için gerçekten karnınız doyuyor hemde sağlıklı bir şekilde organik olarak..Arkadaşımın birisi bana "bunları kullanma boş ver, git pazardan organik şeyler al onlarla beslen demişti" o an için ona bir cevap veremedim ve bu pazar olayını da araştırdım durum içler acısı,sizi korkutmak istemiyorum  ama pazarda organik hiç bir şey kalmamış arkadaşlar

Çünkü artık gübreler GDO denilen illet küçücük köylere kadar girmiş ve organik bir şey bulmak çok zor diyelim ki buldunuz o da çok pahalı ,arkadaşlar ben 3 domatese 30 tl veremiyorum daha o kadar olmadım ,ama Herbalife ile gerçekten belli bir yaşam kalitesine ulaşılabiliyor.


         Belki bunları konuşmam için çok erken olduğunu söyleyecek arkadaşlar olabilir ama şunu belirtmeliyim ki gerçekten ciddi şekilde araştırınca her şey ortada ama tabi zaman gösterecek ara ara burada paylaşacağım takipte kalırsanız sonucu beraber göreceğiz.

Bu  arada arkadaşlar benim boyum 1,65 ve kilom 72 hedefimse en az 10 kg olur mu dersiniz

Seher Akgül
   2014
Share on Google Plus

About Unknown

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE