adsense

Kuruyan Çatlayan Eller İçin el Bakım Kürü

Merhaba canlarım, sizinde elleriniz özellikle kışın kuruyup çatlıyor mu? Ellerimiz dış dünya ile temasımızı sağlayan bana göre en hassas organlarımız. Ama birçoğumuz el bakımını o kadar da önemsemiyoruz.

Kış ayları geldiğinde özellikle soğuktan kuruyan çatlayan hatta bazen kanayan ellerimiz için en doğalından el bakım kürü yapacağız bu gün. Bu el bakım kürü o kadar basit ki hemen kalkıp mutfakta ki malzemelerle hazırlayabilirsiniz. Yaptığınız andan itibaren yumuşacık pamuk gibi elleriniz olacak.


Kuruyan çatlayan eller için evde basitçe yaptığım bu el bakım kürünü yaklaşık 2 yıldır belli aralıklarla kullanıyorum. Haftada iki kez yapılması ideal, sizde düzenli yapmaya başladığınızda faydalarını göreceksiniz. Ve belki de bakım rutininize dahil edeceksiniz.

Sözü fazla uzatmadan hemen bu kolay ve bir o kadar da faydalı bakım kürünün yapılışını size anlatayım.

El bakımımız öncelikle peeling ile başlıyor. Öncelikle deriyi temizlemeliyiz ki bakım en güzel haliyle yapılabilsin.

Peeling İçin Malzemeler;

  • 2 çay kaşığı toz şeker
  • 2 çay kaşığı zeytinyağı
  • 1 kapsül e vitamini(tercihen)
Yapılışı;
  • Şeker ve zeytinyağı karıştrılır, ve ellere masaj yapılarak uygulanır. 
  • Bu işleme 2-3 dakika kadar hafif hareketlerle devam edilir.
Peeling sonrası maske uygulamasına geçebiliriz.  Bu işlem sonun da nemlendirici bir bakım kremi sürerek işlemi tamamlıyoruz.

Birçok kişiye tavsiye ettiğim çok güzel bir el, yüz ve vücut bakım kremi olarak kullandığım krem var sizlere de söylemek isterim .

Evet sıkı durun ben 5-6 yıldır sebamed pişik önleyici krem kullanıyorum ellerim ve yüzüm için inanın o kadar memnunum  ki . Her gece yatmadan önce yüzüme ve ellerime sebamed pişik önleyici kremi sürüyorum ve sabah bebek gibi bir ciltle uyanıyorum.

Hiç abartmıyorum sabah misler gibi dinlenmiş yapılanmış bir ciltle uyanıyorsunuz.

Üstelik krem yoğun yapısından dolayı neredeyse 1-2 yıl yetiyor. Bozulmadan duruyor.

Tüm eczanelerde bulabilirsiniz.

Hepinizi çok ama çok seviyorum . Ha unutmadan ilave edeyim, tüm bu anlattıklarımın görsel ve işitsel anlatımını da bulabileceğiniz youtube videomu da buraya ekliyorum. Mutlaka izleyin.

Haydi pamuk eller mutfağa :)



Share on Google Plus

About Seher Akgül

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE