adsense

Altın Pastalı Düğün

   Selam ve sevgilerimle sevgili arkadaşlar uzun süredir yazamadım çeşitli sebeplerden dolayı bundan ötürü öncelikle hepinizden çok özür diliyorum.Size birşey söyleyeyim mi aslında yazacaklarım çok birikti.Birçok konu var aslında ama ben bu gün duyduğum şu haberle başlamak istedim haber bittikten sonra bile bir süre düşündüm ..Neler oluyor diye çünkü bir önceki haberde Ankara'da bulunan fakir semtlerden ve buralardaki çocuk kaçırılmalarından bahsetti "fakirlik ve sefaletin zaten vurduğu bu yerleri birde IŞİD vuruyor" denildi.BU altın pastalı düğün haberi ise bunun hemen ardından olunca yüreğim burkuldu acı ve hüzün gibi değişik duyguları bir arada yaşadım yine...Her neyse habere gelelim daha doğrusu haberi ilginç kılan pasta detayına..Öyle bir detay ki değeri yaklaşık 20 bin TL. 

http://www.muhalifgazete.com/haber/128653/boylesi-gorulmedi-dugunde-altinli-pasta-verdiler.html

   Düğün sahibi Ankara'lı iş adama Talat Sam oğlunun düğününde katılan misafirlere içinde tam 250 gr altın bulunan pasta ikram etti.Düşünsenize sadece düğün pastası 20 bin TL ..Aklınız alıyormu ben şöyle bir düşündüm bu ülkede 20 bin tl değil eline 10 bin TL verseniz hem düğününü yapıp hemde geriye para arttıracak olan civanmertler var..ama o 10 bin TL bile değil onun çok çok çok daha azına inşaata çalışmak için gelip canını verenlerde var bu ülkede ..Birde benim bu medyayı hiç aklım almıyor ülkemizin iş kazalarıyla muzdarip olduğu ,evlere ihmal ocaklarının düştüğü şu günlerde bu haberi yapmak zorundalar mı..?Bana ne yada bize ne adamın arap şeyhlerinden dostları varsa altınları ,paraları bolsa bize ne bundann..Bırakın acımızı bari yaşayalım...!!
     Olmuyor bir türlü millet olarak bir dengeyi yakalamayı başaramadık başaramayacağız ..Bir yanda 20 bin Tl lik pasta süsleri bir yanda İstanbul'un varoşlarında Bonzai den ölen gençler,bir yanda plajda bikini kovalayan magazinciler...Neler oluyor gün birlik zamanı ,Türkiye sıcak bir savaşın eşiğindeyken biz nelerle uğraşıyoruz böyle...

Share on Google Plus

About Unknown

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE