adsense

Sen ve Ben.

Aşk yada sen ,çay ve şeker kadar bütün,
Sonbahar ve hüzün kadar ayrılmaz,
uykusuzluk ama mutluluk...
aşk ve gurur,
sen ve ben.
Her şey ,bütün hayatım,
Düşlerim ,ümitlerim,hayallerim,
Vee hayal kırıklıklarım,aşkım..
Sen ...Pembe bahar,hüzün dolu kışım..
Sen..dumanlı gözüm buğulu başım..
Sen ve sana dair her şeyle dolu, içim dışım..
Aşk yada sen,hüzün ve sonbahar..
Yine yaralıyım en az öncekiler kadar..
Sen..Uzun bekleyişlerim,gelmeyişlerin,
Sen..Umut edişlerim,cevap vermeyişlerin,
Sen..sigara dumanında ki endişelerim,
Sen ..Başka düşlerde ve ...
Ben yine senin peşindeyim..
Sen ve o son bakışın,
Ben ve kim bilir kaçıncı ağlayışım,
İşte sevgilim ,Sen ve ben,
bir ayrılık hikayesinde yine beraberiz.

Seher AKGÜL-2006
Share on Google Plus

About Unknown

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE