adsense

Mutlu Olmak İçin

     Merhaba bu yazıyı okuyan kişi :)seni çok seviyorum neden mi ? Çünkü aslında şuan yan yana gönül gönüleyiz ,ben düşüncelerimi seninle paylaşıyorum sende eksik gediğime bakmadan beni dinliyorsun ..

Belki yorum da yaparsın yazmaya değer bulursan ama şu var ki burada karşılıklıyız her an ..

Ben her zaman ki gibi mutluluktan bahsedeceğim, öncelikle güne iyi başlamak çok önemli sabah uyandın, kahve aldın kendine ve bilgisayar başına geçtin, facebook, twitter, instagram derken sıkıldın rastgele buralara kadar gelip misafirim oldun.

Bende bir kahve alayım ve konuşalım. benim sana şüphesiz ihtiyacım var, olur ya belki bende senin hayatına bir şeyler katabilirim .. Ben bir zamanlar hiç de mutlu bir insan değildim, sürekli geçmişi ve geleceği düşünür ahhh vahh eder dururdum ve böyle yaptığım içinde akıp giden ömürde "anı" hiçbir zaman yaşayamazdım. Ne acı değil mi? Hep bir kaygı olurdu içimde hep bir endişe..

Bir kere ben gerçekten çok endişeli bir insandım ..Sonra birden farkına vardım ki ben hiç içinde bulunduğum güzellikleri yaşayamıyorum..

Aman Allahım!! Gelecek kaygısı, geçmişin pişmanlıkları beni almış götürüyor, böyle böyle tam 5 yıl geçirdim ..

Bu durumun farkına varmamdan sonra şöyle düşünmeye başladım "geçmişi değiştiremem ,ne kadar pişman olsamda değiştiremem .Ayrıcada Allah bana bu günü böyle nasip etmişse muhakkak bu benim için daha hayırlıdır"zaten bu tevekkül yerleşirse bir çok problem aşılıyor ..

Ve gelecek, onuda çok fazla gözümde büyütmemeye karar verdim, çünkü geleceğe hükmedemem. Ben sadece bir insanım ve kendi acziyetimin farkına vardım, bu fark ediş çok şeyler kattı hayatıma, bu hayatın bir yöneteni olduğunu her şeyi kontrol altına almaya çalışmanın beni çok yorduğunu ve mutsuz ettiğini fark edip kendime geldim..


Gelecek için çalışmaktan tabi ki vazgeçmedim ama çalışırken rahatım"kafam rahat" derler ya işte öyle ..Bilmiyorum belki senin hayatın daha durudur yada sen bu kadar geçmişe takılıp ,geleceğe kafa yormuyorsundur ama eğer böyle kendine zulümlerin varsa bil ki çok yorucu, belki sende yoruldun artık,sadece huzur istiyorsun belkide .."evet huzur sadece huzur" deyişini duyar gibiyim ..


Bence bu yazıyı okuduktan sonra giyin bir güzel ve dışarı çık, hiçbir plan yapma sadece "kime mutluluk verebilirim"diye düşün ve ufacık da olsa tanımadığın yada tanıdığın birine hiçbir menfaat gözetmeksizin bir yardımda bulun,  bir iltifatta olabilir.

Yani "bir iyilik yap BAŞKASINA"göreceksin kendin için yaptığın bir şeyden daha çok mutluluk verecek sana ..akşama geldiğinde yaz ama olur mu:))seni seviyorum ...


Seher AKGÜL-2013





Share on Google Plus

About Unknown

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE