adsense

En Güzel Aşk

Her yüreğin bir fırtınası vardır şu dünyada dertsiz arasak bulamayız eminim
Herkes kendince bir kaybolmuşluk yaşar her bedenin arayışı aslında kendi içindedir  ..
İnsan tüm ömrünü kendini aramakla geçirir fakat aşk Mevlana'nın dediği gibi arayış değil adayıştır
Burada ki aşk şüphesiz Allah aşkıdır  fakat insan birkaç talihsiz aşktan geçmeden Onun aşkının kadrini bilemez
Önce birkaç asi fırtına da acımasızca sürüklenir yürekler kanan acır ..
Gözyaşları sel olur fırtınaya karışır  ...
İşte tüm bunlardan murad o güzel aşkı yaşamaktır
Allah aşkını
Kişi tüm bu talihsizliklerden sonra onun yüreğini ferahlatacak sevginin Allah olduğunu idrak ederde Rabbim ben seni istiyorum derse işte o zaman hayatının en önemli kararını vermiş olur  ..
Artık o Allah'ın ülkesindedir Onun dizaynına göre yaşar  o yüce Rab dostunu asla yarı yolda bırakmaz ...
Hadi öyleyse biz de Ona dost olmayı dileyelim mi ama öylesine değil tam şuradan kalbimizden şıcacık bir talep yükselecek Rabbimize  ...
Rabbim seni istiyorum senin dostluğunu istiyorum diye söyleyebilirmiyiz kalbimizin derinliklerinden   ?
Başarabiliriz diye düşünüyorum   ..
Denemeye değmez mi sonunda onun dostluğu varsa ?

Seher AKGÜL
   2014
Share on Google Plus

About Unknown

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE