Arkadaşlar sizlerle birşey paylaşmak istiyorum muhtemelen bu sizlerinde çok başına gelen bişey ..Ben hayatımda gerçekten Branşı,kolu ne olursa olsun her işe her mesleğe karşı saygı duyarım.Çünkü ekmeğini helal yoldan kazanmak temel husus gerisi ise bilgi,birikim ve beceridir.Hepimiz hergün birçok mağazadan ,alışveriş merkezlerinden ,bakkallardan(hala var olanlardan)vs,birçok yerden sürekli alışverişler yapıyoruz çünkü;ihtiyaç sahibi varlıklarız.Değişen günümüz koşullarında birçok yeni ihtiyaçlar meydana çıkıyor.
Geçenlerde Türkiye'de çok bilinen bir teknoloji mağazasına gittim ve gerçekten hayli yüklü bir miktar ödeyerek teknolojik bir ürün satın aldım,ürünü almadan önce gerçekten ciddi bir inceleme süreci geçirdim,araştırdım geerekli bütçeyi de ayırdıktan sonra almaya gittim.Arkadaşlar asıl olay burada başladı.Orada çalışan personelin gerçekten ürünlerle ilgili çok doğru net ve kafalarda soru işareti bırakmayacak kadar bilgili olması gerekiyor,bu çok büyük bir istek değil arkadaşlar ,ücreti ne olursa olsun siz bir ihtiyacınızda kullanmak üzere bir cihaz alıyorsanız burada sorumlu kişi sizi doğru bilgilendirmek zorunda .Aksı halde bir çok sıkıntı ve memnuniyetsizlikler oluşuyor.
Ürünle ilgili birçok araştırmalar yapıp hatta bir kağıda notlar almış olarak gittim,ürünü çalışana sordum anlattı,fakat beni tatmin etmedi anlatışı,bilgi eksikliği kurduğu her cümleden belli olan bir arkadaş heryönüyle hoşgörüye önem veren insanların eksikleri yerine güzel yanlarına odaklanmaya çalışan beni ,malesef çok sinir etti .Bilgi eksikliği bir noktaya kadar affedilebilir birşey arkadaşlarım fakat üslup,malesef asla doğru değildi,yanlış bilgisini bana ukalaca aktarmaya çalışan bu genç arkadaş malesef benim gözümde sınıfta kaldı,kendisini tüm ukalalığına rağmen Yaradılanı ,yaratandan ötürü hoşgör,prensibiyle sonuna kadar dinledim ve "lütfen bana bu mağazanın en yetkili ve bilgili kişisini çağırabilir misiniz"dedim.Söylenerek gitti ve çağırdı .Asıl beni üzen bundan sonra oldu arkadaşlar,toplumumuza hizmet veren şube yönünden Türkiye'nin en yaygın teknoloji mağazasında en bilgili insanda malesef "çok bilgisiz"çıktı..
Benim güzel ülkemin güzel insanları artık birşeylere dur demenin vakti gelmedimi ?Sorarım size para vererek hizmet aldığımız bu yerlerde neden bilgisizmişiz gibi ukalaca muamele görüyoruz?Belkide sorgulamadığımız ve gerekli yaptırımı uygulamadığımız içindir.Kimse beni yanlış anlamasın ,tanıyanlar zaten az çok tahmin edecektir,kimse işinden olsun ,ekmeksiz kalsın istemem ama ,böyle bir yerde böyle bir "herkese hizmet"iddiasıyla iş yapan şirketlerin eleman konusunda çok dikkat etmesi gerektiğini düşünüyorum.Sonuçta ben bu mağazaların genel merkezini aradım ve il ismi ,yada şube ismi belirttmeden durumun tamamını anlatarak orayı bilgilendirdim.Bunu da üzerime düşen toplumsal bir vazife olarak görüyorum.Bilmiyorum siz neler düşünüyorsunuz..?Sevgilerimle.
Seher AKGÜL
2014.
Türkiye'de Genel Bir Sorun.Size de Oluyor mu??
Şubat 07, 2014
bilgisizlik
,
teknik personelin tekniksizliği
,
Teknoloji mağazaları
,
ukalaca karşılanma
,
ürün tarifi
,
yanlış ürün tanıtımı
Edit
0 yorum :
Yorum Gönder