adsense

Sessiz Fırtına

5 Mart 2005'ten..

Sessizdir diyorlar,Sakin kızdır uysaldır,
Öyle büyük fırtınalar taşıyorum ki içimde,
Herbiri onları yalanlayacak,bilmiyorlar..
Bazen sahilde dolaşıyorum,Denizdeki dalgalar anlıyor fırtınanın şiddetini,
Onlar içimdeki çocukla aynı dili konuşuyor,çok iyi anlaşıyoruz ben ve kıyıya vuran dalgalar..
Denizde kirli,oda düşünceli,dalgın bugünlerde kafası karışık..
Getirip bırakıyor ne varsa kıyıya vuruyor,içini döküyor bana,
Keşke bende onun gibi olabilsem,atabilsen içimdekileri kıyılarıma,
Limanlarımı su bassa,fırtına şiddetini arttırsada.
Sular yükselse,dalgalar kıyıya vursa,sahillerim su altında kalsada,
Silebilsem hayatımdaki ayak izlerini..
Rüzgarla aynı dili konuşmakta güzel,oda anlıyor beni eminim,
Bazen durgun,bazen hırçın esiyor,belki oda kızgın birilerine ne bileyim..
Gelip oturuyor oda ,ona ayırdığım yere,nerelerden esip geldiğini anlatıyor,
Bu hırçınlığının sebebini aştığı dağlar ,geçtiği kıyılar olduğunu söylüyor,
Herkes bir dağdan aşmıyormu,bir kıyıdan geçmiyormu diyorum..
Sonra gece..o da geliyor ve oturuyor bütün ağırlığıyla anlatmaya başlıyor dertlerini kederlerini,
Ben diyor o kadar güçlüyüm ki herkes bana sığınır,ben gizlerim gözyaşlarını,hüzünleri..

Seher AKGÜL
     2005

Share on Google Plus

About Unknown

Misafirlerinizi Muhteşem Yemeklerinizle Etkileyin..

0 yorum :

Yorum Gönder

ADSENSE